Top 10 over-the-top hotelservices

Hotelservice
……..een begrip waar iedere hotelgast zo zijn eigen mening over heeft. Sommige hotels gaan zó ver in hun service, dat gasten zich er meer aan ergeren dan dat zij het waarderen.
Travel and Leisure heeft een top 10 samengesteld van over-the-top hotelservice. Beoordeel ze zelf.

 

  1. Viersterrenhutjes: een privéstrandtentje met de luxe van een vipkamer met o.a. een tv, wifi en bar.
  2. Onderwater geluidsinstallatie in het zwembad.
  3. Fijngeweven lakens die vaak veel zwaarder zijn dan gewone lakens.
  4. Kussenmenu: het is moeilijk het geschikte kussen te kiezen uit veren, dons, schuim, kussenrol, boekweit….
  5. Een kaartje met een gedicht op het kussen.
  6. Gespecialiseerde butlers: butler voor het schoonmaken van je zonnebril, het oppoetsen van je skischoenen of het helpen bedienen van je computer.
  7. Badkamer midden in de slaapkamer.
  8. Aromatherapie in de airco waardoor je kamer voortdurend naar lavendel ruikt.
  9. Huisdiervriendelijkheid: dat gaat heus verder dan een waterbak en een hondenkoekje. Denk aan een pluchen mand, speelgoedjes en roomservice, pedicure en wellness voor je huisdier.
  10. Bedden met een monumentaal hoofdbord en hoofdeinde en een torenhoge berg kussens.

Bron: Weekend Knack

Geen zorgen. Bij ons in L’Auberge du Notaire richten wij onze service vooral op een kraaknette kamer en openbare ruimtes, persoonlijke aandacht, een fijne avond als je bij ons dineert, een ontbijt à la carte, unieke tips in de omgeving en paraplu’s naast de voordeur voor als het regent. Wij willen gewoon dat je verblijf bij ons in de Ardennen een super ervaring is. Dáár doen wij ons best voor.