Reacties van de proeflezers

Vier proeflezers hebben de moeite genomen het boek onder een kritische loep te nemen. Heel veel dank voor al jullie complimenten en de waardevolle verbeterpunten voor het boek. Dankzij jullie is het er alleen maar beter op geworden.
Meer weten over het gratis ebook, klik hier
Enkele fragmenten lezen uit het boek, klik hier

Jolanda: “Ik heb je boek helemaal gelezen en ik vind het geweldig! Geweldig dat je aan dit project begonnen bent en fantastisch hoe je alles beschreven en opgeschreven hebt. Ik heb lekker in een hoekje van de bank zitten lezen en natuurlijk heb ik het één en ander gevonden🙂 maar dat komt wel goed.”

Frits: “Ik vind alles zo leuk opgeschreven, dat ik het boek niet goed weg kon leggen.  Ik heb veel gelachen om de verhalen over de verbouwing. Alleen lijkt het nu alsof in juli 2006 alles af was. Ik mis jullie drive om altijd maar bezig te zijn met vernieuwing. Of het nou om een make-over van een kamer gaat of om de keuken. Ik zou daar meer over willen lezen.”
frits lezen def

Carla: “Lieve mensen, jullie wilskracht, energie, buigzaamheid, creativiteit en perfectie heb ik bij de eerste kennismaking al mogen proeven. Leuk om dat in jullie verhalen terug te zien. De volgorde en opbouw was voor mij afwisselend wat het spannend maakte om het te lezen.”

Geert: “Hee Monique, het woord ” beeldend” komt in me op. Je hebt erg beeldend geschreven en dat is bedoeld als groot compliment, goed gedaan hoor! Jullie zullen ongetwijfeld diep hebben nagedacht over wat je kwijt wil en wat niet.”