Gratis ebook: de eerste lezersreacties

Een aantal mensen heeft het boek inmiddels gelezen. Bekenden en onbekenden nemen de moeite ons te laten weten wat ze van het boek vinden. Daar zijn we heel erg blij mee!
lezen boek

  • “In één adem uitgelezen, top gedaan! De recepten zijn voor mijn man.”
  • “Het is een prachtig naslagwerk, zowel qua inhoud als qua lay-out.”
  • “Uit! Was leuk, vooral de top 10. Een feest om te lezen.”
  • “Monique, ik wist dat je goed kon koken, maar wat kun jíj goed schrijven! Ik heb elke bladzijde met plezier gelezen.”
  • “Knap! Leest ook vlot, mooi om een inkijkje in de opbouw van jullie droom te krijgen.”
  • “Ik heb de forel vervangen door kabeljauw. Heerlijk gerecht, onze vrienden waren ook enthousiast!”
  • “Bedankt dat wij jullie boek mochten downloaden. Het is prachtig, inspirerend!”
  • “Ik heb zojuist met veel plezier jullie E-book gelezen en feliciteer jullie met deze uitgave, maar ook zeker met jullie doorzettingsvermogen. Zodra wij een oppas kunnen vinden voor onze hond, zullen we zeker een arrangement bij jullie boeken.”
  • “Met héél veel plezier jullie boek gelezen!”

Download ook ons gratis e-book ‘Voor altijd wonen in een hotel’.